Unde s-a nascut creativitatea? (Guerilla Marketing)

CERCETAREA => REZULTAT = cunostinte inestimabile
Cu cat sti mai multe, cu atat poti fi mai creator
OFERTA + PUBLICUL = ZACAMINTE in care trebuie sa sapi pentru a gasi un MEME mai de pret decat greutatea lui in aur.

Marea masa a oamenilor obtin majoritatea informatiilor pe cale vizuala. Asa ca iti va fi de ajutor sa te gandesti la compania ta in sens vizual.

EXEMPLE:

1. Daca oferi un produs sau un serviciu care economiseste timp, cum ai putea sa vizualizezi asta? Un ceas de perete? Un ceas de mana? Un calendar?
Toate trei simbolizeaza TIMPUL si toate trei ar trebui sa fie luate in considerare daca vrei sa creezi un MEME bazat pe timp.

2. Ai o oferta care ii ajuta pe oameni sa atraga membrii sexului opus? Poti exprima vizual asta aratand un cuplu fericit, o inima, un sarut.
Toate trei sunt fundamente pentru MEME-uri care arata la fel ca promisiunea ta.


NOTA!
MEME-urile sunt in primul rand IDEI si in al doilea rand expresii ale acelor IDEI.


Un exemplu este cel exprimat in poza de mai jos:

In 1991 Edward Rothstein a publicat in New York Times un articol foarte corect despre MEME-uri:

“Acest articol s-ar putea sa va molipseasca. Nu este ceva despre care ar trebui sa fiti avertizati inca de la inceput. Cuvintele vor curge, inspirand nerabdare sau curiozitate. Dar, in cele din urma, nu va exista cale de intoarcere. Va veti molipsi de la un MEME.
Se ia! Despre asta este vorba. Un MEME este ca un virus, cu exceptia faptului ca el actioneaza asupra mintii si nu asupra corpului. Meme-urile dunt idei care “altereaza” modul in care gandim. Ele dureaza si nu dispar decat in momentul in care sunt inlocuite de meme-uri rivale.”


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *