Mijloace de comunicare in masa folosite in Marketing


1. Punctul forte al ziarelor este NOUTATEA.

2. Punctul forte al revistelor este CREDIBILITATEA.
In mod inconstient cititorii acorda celui ce face publicitate aceeasi credibilitate pe care o acorda revistelor.

3. Punctul forte al radioului este INTIMITATEA.
De obicei, radioul te pune intr-o situatie unu la unu, permitand o conexiune intima intre ascultator si cel care face marketing.

4. Punctul forte al corespondentei directe este URGENTA.
Ofertele valabile pana la date precise, ce ar putea expira inainte ca acela care le primeste sa actioneze, il motiveaza adesea sa actioneze imediat.

5. Punctul forte al marketingului prin telefon este APROPIEREA INTRE OAMENI.

6. Punctul forte al brosurilor rezida in faptul ca dau DETALII.

7. Punctul forte al televiziunii este DEMONSTRATIA.

8. Punctul forte al afiselor il reprezinta IMPULSIONAREA REACTIILOR.
Afisele dau un impuls, sau le reamintesc oamenilor de marketingul pe care il promovezi – sau fac ambele lucruri.

9. Punctul forte al fluturasilor este ECONOMIA.
Pot fi create, produse si distribuite cu foarte putini bani si pot aduce rezultate aproape instantaneu.

10. Punctul forte al panourilor publicitate consta in faptul ca ele AMINTESC DE CEVA.
Panourile publicitare indeplinesc rareori sarcina de-a vinde, dar sunt grozave atunci cand trebuie sa improspateze memoria oamenilor, sa le aminteasca de eforturile tale.

11. Punctul forte al internetului este INTERACTIVITATEA.
Pe internet poti atrage atentia potentialilor clienti, ii poti informa, le poti raspunde la intrebari si le poti prelua comenzile.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *