Obiective si strategii in marketing. (Programarea Neuro-Lingvistica)

Alegerea unui OBIECTIV o definim ca fiind STAREA DORITA. Pentru ca obiectivul sa devina realitate avem nevoie de PLANIFICARE si STRATEGIE.

STARE PREZENTA + RESURSE = STARE DORITA

Exemplu de “microobiectiv”: 1. Mi-e sete = stare prezenta; 2. As bea o bere = stare dorita; 3. Sa ma ridic si sa o iau din frigider = utilizarea resurselor. – exemplu valabil si pentru actiuni de mare importanta si complexitate.

Obiectivul trebuie sa fie:

1. SPECIFIC = cat mai CLAR => Intrebarea: Ce voi VEDEA, AUZI, DESCOPERI cand il voi fi atins?

2. MASURABIL = astfel incat sa i se poata evidentia realizarea => Intrebarea: Cum voi face in asa fel incat sa stiu ca l-am atins?

3. ACCESIBIL si REALIST = folosirea “bunului simt” => Intrebarile: A facut-o cineva pana acum? Cum? Oare am si eu posibilitatea?

4. TEMPORAL = trebuie sa tin cont de timp => Intrebarea: Cand vreau ca acest obiectiv sa fie realizat?

Din 1, 2, 3, 4 => PASII DE URMAT
Asadar COMUNICATI exact ceea CE GANDITI!

Daca ai ajuns pe acest site inseamna ca esti preocupat/a de programarea neuro – lingvistica si de psihologia in marketing. Impresiile tale in urma lecturarii acestui articol sunt esentiale pentru producerea urmatoarelor postari. Exprima-ti parerea; multumesc!



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *